0:21 Ze všeho nejvíc vaše fungování ovlivňují vaše návyky. Jak si návyky udržet?
0:33 Jak funguje návyk? Jako program - je to činnost, která probíhá „automaticky”. a) pravidelně b) v nějakém sledu událostí c) za určitých podmínek
1:12 Návyk = naučená reakce, která nastává • v určitý okamžik • s určitou periodou • po určité události • před určitou událostí • za určitých podmínek
3:45 Jak si návyky udržet? Jak zajistit, aby se to dělo? • vytvořit programy • vytvořit triggery • uložit je do paměti
6:06 Vytvořte podmínky a zdroje: čas, energii a vůli okolí. • čas – díky produktivitě • energie – čerpání např. ze spánku • vůle okolí – naplnit potřebu okolí Určete si priority a dělejte jen to důležité.
10:28 Jak si vyhradit zdroje? Alokovat dostatek zdrojů na programy, které chci spouštět. • vyhrazený čas – plánování • energie – rozvržení sil • vůle okolí – dohody
13:13 Jak zajistit spouštění? • interní triggery – hlídáme sami • externí triggery – pomáhá nám okolí
Další tipy, rady, zkušenosti a inspiraci můžete načerpat v podcastu Time Toasters. Poslouchat můžete na všech podcastových platformách nebo přímo na našem webu. Zapojte se do skupiny Time Toasters na Facebooku a propojte se s dalšími uživateli, kterí třeba řeší podobný problém jako vy. Můžete zde s nimi diskutovat na témata jako je osobní produktivita, budování byznysu, anebo třeba implementace nového systému do firmy.
Poznejte populární sociální síť TikTok. Podobně jako na facebooku a instagramu, i na síti TikTok můžete tvořit obsah jako firma. Výhodou je skvělý organický dosah, který vám může přivést mnoho nových zákazníků, aniž byste zaplatili za reklamu. Co všechno síť TikTok nabízí a proč se s ním (ne)začít? Co je TikTok? TikTok je sociální síť,
Komunikace se zákazníky dnes už neprobíhá jenom v obchodě, ale i online, a to převážně na sociálních sítích. Nepříjemná obsluha v obchodě návštěvníky pravděpodobně odradí od dalšího nákupu, to stejné se vám může stát i v komentářích a zprávách na sociálních sítích. Dáme vám tipy, jak na community management, který buduje vztah se zákazníky. Community
Barvy mají na psychiku člověka větší vliv, než byste možná čekali. Mnohdy rozhodnou o tom, zda zákazník nakoupí. Co barvy symbolizují a jak s nimi pracovat v marketingu? Zjistěte víc o psychologii barev. Jak funguje psychologie barev? Podle výzkumů mají barvy velký vliv na podvědomí lidí. Určitě jste slyšeli obecné vysvětlení, že zelená barva uklidňuje